Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 15 juli 2016

Av Malin - 15 juli 2016 21:42

Vad veckorna springer iväg, tycker att det är måndag & plötsligt är det helg igen, som att veckan bara har 3 dagar ha ha ha.... Kanske är för att man önskar att sommaren vore längre.

Helgen som var kom min goa vän Irene från Uppsala på besök i dagarna 3, vi hade det verkligen trevligt tillsammans. Tänk att man kan träffa så mysiga nya vänner via facebook, det är nu andra gången som vi träffas & jag hoppas att det snart blir av igen. Bara hon får vara så pass frisk så att hon orkar resa, denna resan tog på henne så hon fick feber men hon orkade i alla fall med en "Tornedals Tur" på söndagen. De andra dagarna satt vi & solade på balkongen & mös, det har nämligen varit kanonväder & fast det lovats regn & åska så har jag då inte sett röken av det. Luleå & Happis har haft men på något vis hoppar ovädret över oss här i Kalix.

Här är lite bilder från när Irene var här.


   


Har lite skrivtorka just nu eller kanske det handlar om att var dag är den andra lik nu under sommaren, inga större händelser. Skulle gärna göra lite utflykter men med ena fickan tom & andra trasig så är balkongen min bästa vän när solen skiner ha ha ha....

Idag har jag dock haft två kalaspinglor på lunch & balkonghäng, Katarina & Nathalie. Var roligt att ses då det var ett bra tag sedan vi sist sågs. Hoppas att det nu inte dröjer så länge till nästa gång.


Nä nu ska jag ta & se lite TV, Ett fall för Vera tror jag att den heter om jag inte tar fel.


Önskar er alla en riktigt fin helg.


Tjillevippen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards