Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 15 januari 2018

Av Malin - 15 januari 2018 21:53

Ja snart är kl 22 och denna måndag är snart till ända, jag skulle väl behöva lägga mig men väntar på en dukumentär på Kunskapskanalen, Grekland med Simon Reeve och den vill jag se innan jag glider ner under täcket. Tycker att denna kanalen har väldigt mycket bra dokuentärer om alla möjliga ämnen så det är där jag oftast fastnar när jag egentligen skulle behöva sova. Igår var jag på väg att lägga mig vid denna tid då jag var så trött men så började en film på 6:an som jag inte kunde sluta se. Efter midnatt var den klar och då hade min trötthet gått över, lade mig men somnade väl först efter kl 2 så det var bara att bita i det sura äpplet när det var dags att stiga upp 6.30 Kan meddela att jag var bra trött på kursen och efter satt jag upprätt efter lunchen för att inte somna innan jag skulle till kuratorn kl 15. 

Det gick bättre idag hos henne, jag grät i alla fall inte lika mycket men det kan juha varit för att jag försöker att kringgå de ämnen som jag vet är jäkligt jobbiga. Men det lär väl bli bättre.

Jag sa åt henne att det är så sjukt med alla man möter och som frågar hur man mår, man berättar och de svarar "men du som alltid är så glad och positiv"... Ja min fasad är det men se mig i ögonen så ser ni hur jag verkligen mår och jag lovar, ni skulle inte vilja vara i mina kläder. Det finns de som har det värre, jag vet, men detta är min smärta.


 


För några dagar sedan så märkte jag att jag tydligen har ett konto på Badoo... Ja, tydligen flera år gammalt men jag har ju inte varit aktiv då det inte varit aktuellt överhuvudtaget men så för några dagar sedan så fick jag mail om att någon gillar min profil och var ju givetvis tvungen att kika in vad det var för tomte. Ingen tomte men dock en fin kille med, det jag vill ja, skägg och gaddningar. Chattade och han verkar helt ok, nackdelen för mig är dock att jag med min självkänsla alltid tror att när någon fin kille tar kontakt så driver han antagligen med mig. Hoppas att få bukt med det så att jag inte stöter bort en massa toppenfina killar. 2 andra tog kontakt, trevligt i början men sedan... Ohh jag börjar bli hård här.... Ehhh... Tar man det som en utmaning att jag i presentationen skrivit att jag absolut inte där för att sexchatta??? Behöver jag säga att jag klippte direkt. Vad f-n är det för fel med människor, vill de ha en kk eller sexchatta så finns det sidor med likasinnade. Klart att jag gillar sex men då med en fast partner där jag har sex med hjärta och hjärna och inte enbart med underlivet. De som vill kn.... runt får gärna göra det, jag bryr mig inte men jag tycker även att man ska kunna pejla in läget när man chattar och inte tro att alla dejtingsidor är för sexkontakter. Ja ja, lika barn leka bäst men jag vill inte leka med dem ha ha ha...


 


Nä, nu börjar mitt program snart och sedan kallar sängen men jag hoppas att ni alla haft en bra måndag och att ni får sova gott när det blir dags. Ha det bäst och sköt om er.


Tjillevippen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards