Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Malin - 3 november 2013 09:19

Tror att baksmällan kom redan i natt när jag kom hem då jag började nyktra till, låg i sängen med skallebang men orkade inte gå upp då & ta en treo eller två.

Det var en kanontrevlig kväll med tjejerna men... Hela Huset Gungar med styrdans var inte riktigt min grej, jag är ju inte den dansanta typen utan föredrar puben eller helt enkelt ett rockband där man står & röjer framför scen.

Men vi hade ju så otroligt trevligt hemma innan så jag tror allt att jag någon helg bara ska bjuda dem hem på middag i stället så att vi får äta gott, dricka & surra för det är vi duktiga på.


Vaknade vid 8 & då tog jag treo så nu börjar skallen bli normal igen om den nu någonsin är det... Har en bit lamm i ugnen så att jag får en god lunch, måste nog ut en sväng & handla men annars lär det bli en väldigt lugn dag.

Wilma har sovit hos mina föräldrar, ringde på morgonen & då hade hon i ren protest över att jag lämnat henne där lagt en hög på deras vardagsrumsgolv. Ja ja, hon får snart komma hem.


Igår lagade jag lunch med dessert hos mina föräldrar när min bror med fru från Luleå kom på besök, var uppskattat & jag tror att min bror blev lite överraskad över min kokkonst, han hade tydligen inte trott att lillasyster kan laga mat. Nåja, man vet inte mycket om varandra när man aldrig hälsar på så att säga.

Idag kommer två mostrar från Luleå men då fixar pappa maten, var & inhandlade ingredienserna med honom igår så det blir kassler i ugn med ostsås & mandelpotatis.

Min kära moster som varit på besök tyckte att jag inte ska stressa & laga mat åt alla när de kommer på besök men ibland så... Är ju mest åt de som kommer långväga, de andra får hålla tillgodo med fikat jag bakat.

Jag förstår hur hon tänker men det är svårt att bara sitta hemma & inte fixa något, mina föräldrar har ju alltid ställt upp på mig så nu är det liksom min tur, känns som naturligt.


Tillbaka till gårdagkvällen & det trevliga sällskapet, har inte skrattat så här på länge & det var välbehövligt. Vi hann även med att prata män, rakning, längd & grovlek... Funderade på att ta med måttband för att chocka men icke blev det så.... Min drömman ska i alla fall ha rakad skalle, skägg & en massa gaddningar (fler än mig), han ska vara lojal, ärlig & ögonen ska lysa av kärlek när han ser på mig. Han ska även vara rakad "down there" eftersom jag kan flossa tänderna själv ha ha ha... Ja ja, nu vet ni ungefär hur våra diskussioner gick igår.


Nu ska jag dyka ner i diskvattnet så att diskhon blir tom, ha en fin dag alla underbara men även mindre underbara.


Tjillevippen


En video som alltid får mig att småle :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards