Bitterfittan - Mitt I Livet

Alla inlägg den 2 oktober 2023

Av Malin - 2 oktober 2023 08:31

Ja så var måndagen här igen, egentligen skulle jag ha träffat Kristina kl 10 men min mage har inte varit/är min bästa vän i natt och nu :( Jag som sällan är dålig i magen men nu så. Ja ja, jag har skickat och frågat om vi kan ta samma tid i morgon för då hoppas jag vara bra, ska ta mig 2 Dimor nu då de brukar hjälpa snabbt :)) 

Igår var jag sååååå sjukt seg så inte blev det någon matlagning som planerat, först vid ca 14.30 började jag känna mig liter mer som en människa. Så matlagningen får bli idag i stället, köttfärsen har ju inte behagat tillaga sig själv.


 


I helgen kom min mosters dödsannons in :( Alla börjar bli äldre och Ruth fick leva ett rikt liv och vara hemma till dagen innan hon gick bort, hela 96 år blev hon. Pappa och hon ringde alltid till varandra och jag är glad att jag också gjorde det, så sent som för ca 2 månader sedan. Då var det Göran som svarade men jag fick tala med henne och hon verkade då klar vid det samtalet. Tänk hur fort allt kan gå. Vila i frid fina Ruth.


 


Nu har jag fått i mig lite frukost och innan var jag ut med Wilma, men bara över vägen då jag inte vågar gå längre ha ha ha... Grått väder och det var kallt i luften när vi var ut, nu känner man att hösten verkligen är här och jag kom just på vad jag måste göra idag.... Köpte ju sopsäckar tidigare i veckan och nu måste jag få bort blommorna från balkongen och göra vinter där, tror även att jag ska sätta upp min julslinga så att jag slipper stå där i kylan i slutet av november utan bara kan plugga i kontakten. Kanske att jag skulle ta och göra detta på en gång medan jag har energi för känner jag mig rätt så är jag vid lunchtid slut som artist ;) 


Hoppas att ni alla får en riktigt fin höstdag, lägger in två foton som jag tagit under tidigare prommis med Wilma.


Tjillevippen 


   


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards